Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDavey, Beth
TitelHow Do Classroom Teachers Use Their Textbooks?
QuelleIn: Journal of Reading, 31 (1988) 4, S.340-45Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterContent Area Reading; Elementary Secondary Education; Inservice Teacher Education; Reading Instruction; Reading Research; Teacher Attitudes; Teaching Methods; Teaching Skills; Textbook Research; Textbooks
AbstractProvides results of a survey of how 90 elementary and secondary teachers used their content area and English textbooks. Reports that both elementary and secondary teachers use textbooks primarily to supplement instruction, but that secondary content area teachers could benefit from inservice education to assist in flexible use of textbooks. (SKC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: