Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSpinrad, William
TitelPathway to Shared Authority: Collective Bargaining and Acadmeic Governance.
QuelleIn: Academe, 70 (1984) 2, S.29-34Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Administrator Role; Collective Bargaining; College Administration; College Faculty; Governance; Higher Education; Organizational Theories; Policy Formation; Power Structure; Teacher Participation; Teacher Role
AbstractCollective bargaining provides a mechanism for a desirable formalization of authority and genuine self-governance in higher education, and can enhance the possibility of higher education's objectives: better teachers and scholars, working in well-functioning, fair, and just institutions, containing programs of some degree of excellence. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: