Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWilson, Jackson D.
TitelMoving from Hybrid to Bichronous: Unfounded Fears and Unexpected Benefits
QuelleIn: Schole: A Journal of Leisure Studies and Recreation Education, 38 (2023) 2, S.134-135 (2 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Wilson, Jackson D.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1937-156X
DOI10.1080/1937156X.2021.1986433
SchlagwörterTeaching Methods; Information Technology; Technology Uses in Education; Recreational Programs; Parks; Tourism; Online Courses; Distance Education; COVID-19; Pandemics; Educational Benefits
AbstractI have been teaching an information technology course in recreation, parks & tourism partially online (hybrid format) for nearly a decade; however, I never taught it fully online until the shift to emergency remote instruction during the pandemic. What I found was that some of my previous reasons for not wanting to teach fully online were unfounded and there were some unexpected benefits. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Schole: A Journal of Leisure Studies and Recreation Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: