Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionEducational Products Information Exchange Inst., Stony Brook, NY.
TitelCassette Sync Recorders. Parameter for Evaluation. Laboratory Test Findings. EPIE Report Number 86e.
Quelle(1978), (88 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monografie
SchlagwörterNachschlagewerk; Audio Equipment; Equipment Evaluation; Equipment Standards; Magnetic Tape Cassettes; Merchandise Information; Tape Recorders
AbstractThis quarterly report by the Educational Products Information Exchange (EPIE) analyzes cassette sync recorders, giving parameters for evaluation and laboratory test findings. The report offers evaluations of the compatibility of different models and the standards for audio and cue tones. It also discusses national and international standards, EPIE tests on cue tone and audio performance, acoustical and safety testing, and American National Standards Institute (ANSI) standards applied in EPIE laboratory tests. The last half of the report supplies laboratory test findings for individual models, including a general description, basic data, test results, laboratory evaluation of the test, and construction, service, and alignment. (Author/LD)
AnmerkungenEPIE Institute, 475 Riverside Drive, New York, New York 10027 ($20.00; quantity discounts)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: