Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSpillane, James P.; Jennings, Nancy E.
TitelAligned Instructional Policy and Ambitious Pedagogy: Exploring Instructional Reform From the Classroom Perspective.
QuelleIn: Teachers College Record, 98 (1997) 3, S.449-81Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0161-4681
SchlagwörterBoard of Education Policy; Change Strategies; Educational Change; Educational Policy; Elementary Education; Elementary School Teachers; Inservice Teacher Education; Literacy Education; Reading Instruction; Student Educational Objectives; Teacher Attitudes; Teacher Effectiveness; Teacher Improvement; Writing Instruction
AbstractPaper considers the strategy of using aligned policies to encourage more ambitious instruction for all students from the perspective of elementary classroom teachers charged with implementing such instruction. Nine elementary teachers' responses to their local school district's efforts to press more ambitious ideas about literacy instruction are examined. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teachers College Record" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: