Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMarrison, David L.; Frick, Martin J.
TitelThe Effect of Agricultural Students' Learning Styles on Academic Achievement and Their Perceptions of Two Methods of Instruction.
QuelleIn: Journal of Agricultural Education, 35 (1994) 1, S.26-30Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1042-0541
SchlagwörterAcademic Achievement; Agricultural Education; Cognitive Style; College Students; Field Dependence Independence; Higher Education; Lecture Method; Multimedia Instruction; Student Attitudes
AbstractUndergraduates in agricultural economics (n=75) were divided into three groups: multimedia instruction (MI), lecture with MI, and lecture only. Field dependent and independent students did not differ in perceptions of MI or lecture, but field independents felt MI was easier to use and more exciting. Field dependents thought that sound would enhance MI. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Agricultural Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: