Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFeldman, Dick
TitelThe International Student and Course-Integrated Instruction: The ESL Instructor's Perspective.
QuelleIn: Research Strategies, 7 (1989) 4, S.159-66Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Libraries; Course Integrated Library Instruction; English (Second Language); Foreign Students; Higher Education; Non English Speaking; Research Skills; Users (Information)
AbstractDescribes the research paper course component of the Intensive English Program at Cornell University, a program designed to improve the English-language skills of non-English-speaking potential college students. Topics covered include cultural differences in assumptions and expectations regarding education, cooperation between instructors and library staff, student research problems, and benefits of the program. (three references) (MES)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: