Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGratch, Bonnie G.
TitelRethinking Instructional Assumptions in an Age of Computerized Information Access.
QuelleIn: Research Strategies, 6 (1988) 1, S.4-7Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Libraries; Access to Computers; Higher Education; Information Seeking; Interviews; Library Instruction; Models; Online Systems; Reference Services; Users (Information)
AbstractReports on a study of the information-seeking behavior of users of Infotrac, OCLC, Newsbank Electronic Index, and LS/2 at the Bowling Green State University Libraries. Following a brief description of the data gathered by interviews, a model for library user education that considers automated information retrieval is presented. (2 references) (MES)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: