Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSutliff, Ronald I.
TitelEffect of Adjunct Postquestions on Achievement.
QuelleIn: Journal of Industrial Teacher Education, 23 (1986) 3, S.45-54Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Educational Environment; Higher Education; Independent Study; Instructional Materials; Learning Processes; Questioning Techniques; Slides
AbstractDescribes a study conducted to determine whether adjunct postquestions induced mathemagenic behaviors to contribute to more effective learning from the self-instructional slide-tape presentation. Another purpose was to determine whether the effect of adjunct postquestions would be more beneficial for lower-ability students than for upper-ability students. (CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: