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Hinter dem Link verbirgt sich jeweils eine Menge an Stichworten, die aus den oberhalb angezeigten englischsprachigen Schlagworten abgeleitet wurden. Falls der Abgleich Ihrer Suchworte mit dem Nachweis keine Gemeinsamkeiten zeigte, können Sie hier nachschauen (+ klicken) und fündig werden.
Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
Introduction -- Self-Assessment Process -- More Information About Each Step -- Individuals and Roles to Consider Including in the Working Group -- Rating Interpretation -- Final Assessment Report -- Final Self-Assessment Report Outline -- Moving Toward Action -- Appendixes are available at www.rand.org/pubs/tools/TLA746-3. In 2019, as part of an initiative to reduce rates of unwanted sexual contact at military service academies, the U.S. Department of Defense funded the development of an assessment tool to help military service academies assess whether they are aligned with best practices to eliminate sexual assault and harassment. The assessment was based on a literature review and expert feedback and consisted of 63 criteria that represent what right looks like in sexual assault and harassment prevention. These criteria form the basis of this guide, which is intended to help civilian universities and colleges assess their own programs to prevent sexual assault and harassment. The guide provides detailed, step-by-step instructions for determining how an institution's efforts align with best practices in sexual assault and harassment prevention and how its programs can be improved.
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