Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTallman, Julie I.; van Deusen, Jean Donham
TitelExternal Conditions as They Relate to Curriculum Consultation and Information Skills Instruction by School Library Media Specialists. Part Two: The 1993-94 AASL/Highsmith Research Award Study.
QuelleIn: School Library Media Quarterly, 23 (1994) 1, S.27-31Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0278-4823
SchlagwörterStellungnahme; Analysis of Variance; Comparative Analysis; Consultants; Curriculum Development; Elementary Education; Full Time Faculty; Information Skills; Learning Resources Centers; Library Instruction; Library Role; Media Specialists; Part Time Faculty; School Libraries; Tables (Data); Teacher Certification
AbstractThis second part of a study focusing on the consultation and teaching roles of elementary school library media specialists examines three conditions beyond the control of the specialist that affect consultation activity and information skills instruction: teacher planning time, full- or part-time status of the library media position, and state certification requirements. (LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "School Library Media Quarterly" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: