Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHaynes, William O.; Steed, Susie F.
TitelMultiphonemic Scoring of Articulation in Imitative Sentences: Some Preliminary Data.
QuelleIn: Language, Speech, and Hearing Services in Schools, 18 (1987) 1, S.4-14Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterArticulation (Speech); Articulation Impairments; Higher Education; Professional Education; Speech Tests; Speech Therapy; Test Reliability; Therapists; Young Children
AbstractThe reliability and efficiency of clinician scorings of children's consonant articulation in a sentence repetition task was evaluated for 12 student clinicians and 9 articulation disordered children (4-7 years old). Results indicated high reliability and efficiency as well as a correspondence between the task and spontaneous speech errors. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: