Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBeard, Ruth M.
InstitutionLondon Univ. (England). Inst. of Education.
TitelCourse Design, Teaching Methods and Departmental Decisions. Occasional Paper 4.
Quelle(1974), (20 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAcademic Achievement; Administrative Organization; Communication (Thought Transfer); Course Content; Course Objectives; Departments; Foreign Countries; Higher Education; Resources; Student Teacher Ratio; Teaching Methods; United Kingdom (Great Britain)
AbstractThe relationship between decisions to change course content and resulting changes in teaching methods, students' performance assessment, departmental size and organization, and staff-student ratios is examined. Detailed discussions are provided on: Communication of course aims to staff and students, design of courses in which teaching methods and assessment assist realization of aims, and some reorganization of staff activities and use of resources such as teaching space. Recommendations are provided for organizing postgraduate supervision and studies. (Author/SPG)
AnmerkungenUniversity of London Institute of Education, 55 Gordon Square, London WC1H ONT, England
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: