Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLindner, James R.; Dooley, Kim E.; Murphy, Tim H.
TitelDifferences in Competencies between Doctoral Students On-Campus and at a Distance.
QuelleIn: American Journal of Distance Education, 15 (2001) 2, S.25-40Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0892-3647
SchlagwörterCollege Planning; Comparative Analysis; Competence; Competency Based Education; Conventional Instruction; Curriculum Development; Decision Making; Distance Education; Doctoral Programs; Evaluation Methods; Higher Education; Intermode Differences; Strategic Planning; Student Attitudes; Tables (Data)
AbstractDescribes differences between on-campus and distance learners by knowledge, skills, and abilities based on a comparative study of doctoral students at Texas A&M University. Highlights include student perceptions of their competencies; and the use of competency models as assessment tools for strategic decision making and development of courses and curricula. (Author/LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Journal of Distance Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: