Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMiller, R.; Blakeslee, J.; Hope, B.
InstitutionPortland State University, Research and Training Center for Pathways to Positive Futures
TitelSupporting College Student Success through Connections to Mentors and Campus Champions: A Strategy Brief for Campus-Based Mentors and Other Student Support Programs
Quelle(2018), (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMentors; College Freshmen; Mental Health; Stress Variables; Foster Care; Evidence Based Practice; Program Effectiveness; Two Year College Students; At Risk Students; Academic Support Services; Student Personnel Services; Nontraditional Students; Student Needs; Oregon
AbstractThis brief shares best practices learned on the Project Futures research study being conducted at Portland State University and local community colleges in Portland, Oregon. The study is testing evidence-based mentoring strategies for college freshmen with lived experience in foster care and with mental health stressors. (As Provided).
AnmerkungenResearch and Training Center for Pathways to Positive Futures. Portland State University, RRI, 1600 SW 4th Avenue Suite 900, Portland, OR 97201. Tel: 503-725-4040; Fax: 503-725-4180; e-mail: rtcpubs@pdx.edu. Web site: https://www.pathwaysrtc.pdx.edu/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: