Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Katz, Seth R. |
---|---|
Titel | But What's the Real Meaning? |
Quelle | In: Exercise Exchange, 39 (1993) 1, S.23-25 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0531-531X |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Class Activities; English Instruction; Higher Education; Lesson Plans; Literature Appreciation; Reader Text Relationship; Secondary Education; Teaching Methods Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; English langauage lessons; Englischunterricht; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Lesson planning; Unterrichtsplanung; Literarische Wertung; Sekundarbereich; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode |
Abstract | Presents an in-class literature exercise to help students understand that there may be more than one "right" reading, more than one right answer, more than one right way of understanding literature. (SR) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |