Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inChandler, Theodore A.
TitelHere's What to Try When You Can't Shrink Class Size Enough to Matter.
QuelleIn: American School Board Journal, 175 (1988) 10, S.33Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Academic Achievement; Class Size; Cost Effectiveness; Elementary Secondary Education; Individualized Instruction; Instructional Effectiveness; Job Satisfaction; Peer Teaching; Teacher Morale; Teacher Student Ratio; Teaching Methods; Tutoring
AbstractWays to make instruction more individualized and personalized even if class size cannot be reduced include modifying the following: (1) distribution of teachers; (2) instructional methods; (3) distribution of students; and (4) exacerbating factors such as interruptions. (MLF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: