Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGates, Leslie
InstitutionNational Art Education Association
TitelA Participatory Model for Assessing Teacher Candidate Dispositions. Section IV: Analyzing, Interpreting, and Reporting Art Education Assessments. Assessment White Papers for Art Education
Quelle(2019), (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPersonality; Preservice Teachers; Art Teachers; Art Education; Student Evaluation; Teacher Characteristics; Student Characteristics; Self Evaluation (Individuals)
AbstractThis paper provides a brief literature review related to art teacher candidate dispositions and offers an assessment model that engages candidates in collecting and analyzing evidence of their professional dispositions. Engaging teacher candidates in "assessment as learning" simultaneously serves as one model for assessing studio habits and/or other dispositions of preK-12 students. Assessment White Papers for Art Education is a collection of essays that teach about current and established assessment practices and theories, and how they are relevant to all of the National Art Education Association's membership. This series offers a starting point for NAEA members--across all levels--as well as parents, administrators, and the general public to understand assessments' applications to art education. (ERIC).
AnmerkungenNational Art Education Association. 1916 Association Drive, Reston, VA 20191. Tel: 703-860-8000; Fax: 703-860-2960; Web site: https://www.arteducators.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: