Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRicci, John P.; und weitere
TitelUsing Developmental Theory in Supervising Residential Staff Members.
QuelleIn: NASPA Journal, 24 (1987) 4, S.32-41Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDormitories; Group Experience; Higher Education; Individual Development; Resident Assistants; Student Adjustment; Student Development; Student Personnel Workers; Supervision; Supervisory Methods
AbstractOffers a method of implementing the idea that supervision of resident assistants is central to the effectiveness of a residence life program, by proposing a developmental supervision strategy for supervisors in student affairs. Tabulated information offers supervisors specific strategies for processing the experiences and maximizing the development of individual resident assistants during supervision sessions, based on employee developmental level. (KS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: