Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLynch, Evelyn C.; DiCola, Joseph M.
TitelComparison of Rural Community Service Delivery Approaches for Infants and Toddlers with Handicaps.
QuelleIn: Rural Special Education Quarterly, 7 (1986) 1, S.13-15Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterChild Development; Comparative Analysis; Delivery Systems; Educational Assessment; Infants; Preschool Education; Pretests Posttests; Program Effectiveness; Program Evaluation; Rural Areas; Rural Education; Special Education; Toddlers
AbstractChildren's developmental progress was studied to determine if location and types of services for handicapped preschoolers (classroom or home and classroom combined) were significantly related to child progress. Data indicated an overall trend for progress for all participating children, but neither service delivery model emerged as the superior approach. (JHZ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: