Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJones, Ann; O'Shea, Tim
TitelBarriers to the Use of Computer Assisted Learning.
QuelleIn: British Journal of Educational Technology, 13 (1982) 3, S.207-17Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComputer Assisted Instruction; Feedback; Foreign Countries; Higher Education; Open Universities; Part Time Students; Program Evaluation; Questionnaires; Student Attitudes; Tutoring; Use Studies
AbstractSummarizes the results of an evaluative study on the use of computer-assisted instruction at the Open University in Great Britain. Student responses on questionnaires identified computer-related problems such as physical access, equipment malfunction, and program quality. Makes recommendations for the effective use of computer-assisted instruction in distance education. (JJD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: