Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionStanford Univ., CA. Stanford Program on International and Cross Cultural Education.
TitelJourney to China: Activities for Elementary Students.
Quelle(1988), (89 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Cross Cultural Studies; Cultural Education; Elementary Education; Elementary School Students; Foreign Countries; Foreign Culture; Grade 2; Grade 3; Grade 4; Interdisciplinary Approach; Learning Activities; Skill Development; Social Studies; Teaching Methods; China
AbstractTen lessons designed to introduce elementary students to China are featured in this document. The lessons are aimed at second through fourth grade, but they also include follow-up activities for kindergarten through sixth grade and are easily adapted to a given grade level. The lessons also are designed to incorporate elements and skills associated with a wide range of disciplines. The 10 lessons are: (1) A day with Li Mingbao, (2) Finding the way in China, (3) What is your Chinese name? (4) Games Chinese children play, (5) Three Chinese inventions, (6) Let's cook Chinese food, (7) Learning with Chinese money, (8) Stories from Chinese proverbs, (9) Chinese paper cuts, and (10) Conclusion. An opening story, slides, activities, and follow-up lessons that introduce students to aspects of Chinese culture and daily life comprise the unit. (DB)
AnmerkungenSPICE--Stanford Program on International and Cross-Cultural Education, Littlefield Center, Room 14, 300 Lasuen Street, Stanford University, Stanford, CA 94305-5013 ($22.95, includes slides for the unit).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: