Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEmmons, Mark; Martin, Wanda
TitelEngaging Conversation: Evaluating the Contribution of Library Instruction to the Quality of Student Research.
QuelleIn: College & Research Libraries, 63 (2002) 6, S.545-60Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0010-0870
SchlagwörterAcademic Libraries; College English; Comparative Analysis; Futures (of Society); Higher Education; Information Literacy; Inquiry; Instructional Effectiveness; Librarian Teacher Cooperation; Library Instruction; Library Research; Research Methodology; Student Research
AbstractCompared research papers before and after implementation of an inquiry-based library instruction program at the University of New Mexico to asses the program's effectiveness and consider its future development. Discusses increased collaboration between the library and the English department and suggests more training for instructors and greater emphasis on a rhetorical research approach. (Author/LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "College & Research Libraries" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: