Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHamilton, J. Brooke, III; Smith, Mark; Heady, Ronald B.; Carson, Paula Phillips
TitelUsing Open-Ended Questions on Senior Exit Surveys To Evaluate and Improve Faculty Performance: Results from a School of Business Administration.
QuelleIn: Journal on Excellence in College Teaching, 8 (1997) 1, S.23-48Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1052-4800
SchlagwörterBusiness Administration Education; College Instruction; College Seniors; Comparative Analysis; Faculty Evaluation; Higher Education; Instructional Improvement; Student Evaluation of Teacher Performance
AbstractA study at one school of business administration investigated the use, in a survey of graduating seniors, of open-ended questions to elicit information to help evaluate and improve teaching. Student concerns and faculty responses, methodology for textual analysis of student responses, and a comparison of this approach with more conventional faculty-evaluation instruments are presented. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal on Excellence in College Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: