Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTownsley, Matt; Buckmiller, Tom; Cooper, Robyn
TitelAnticipating a Second Wave of Standards-Based Grading Implementation and Understanding the Potential Barriers: Perceptions of High School Principals
QuelleIn: NASSP Bulletin, 103 (2019) 4, S.281-299 (19 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Cooper, Robyn)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0192-6365
DOI10.1177/0192636519882084
SchlagwörterAcademic Standards; Grading; Student Evaluation; Program Implementation; Educational Change; Barriers; High Schools; Principals; Administrator Attitudes; Resistance to Change; Strategic Planning; Faculty Development; Iowa
AbstractAs secondary school leaders consider a shift toward standards-based grading (SBG) practices, they are no doubt weighing the odds of a successful implementation process. This research followed up on a study from 2014 to identify the challenges secondary school leaders experience when changing the currency of the classroom from points to learning. The results indicated that the game is changing and a new wave of SBG implementation is on the horizon. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "NASSP Bulletin" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: