Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCouncil of Administrators of Special Education, Inc.
TitelCASE's ESEA Reauthorization Recommendations
Quelle(2011), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Effectiveness; Elementary Secondary Education; Disabilities; Accountability; Educational Legislation; Federal Legislation; Student Evaluation; Student Development; Administrator Effectiveness; Academic Achievement; Data Collection; College Readiness; Careers; Charter Schools; Special Education
AbstractThis paper presents the recommendations by the Council of Administrators of Special Education, Inc. (CASE) for the reauthorization of the Elementary and Secondary Education Act (ESEA). CASE is a non-profit professional organization which provides leadership and support to approximately 5,000 members by influencing policies and practices to improve the quality of education. CASE believes it is extremely important that the goals and provisions of the ESEA and the Individuals with Disabilities Education Act (IDEA) are carefully aligned to promote success for ALL students. CASE continues to believe it is important for these two very significant laws to send consistent messages in terms of expectations as they relate to assessment and accountability measures of student growth and administrator and teacher effectiveness. (ERIC).
AnmerkungenCouncil of Administrators of Special Education. Osigian Office Centre, 101 Katelyn Circle Suite E, Warner Robins, GA 31088. Tel: 478-333-6892; Fax: 478-333-2453; Web site: http://www.casecec.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: