Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSmith, Eugene
TitelComposition Topics that Fructify.
Quelle(1977), (16 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Educational Theories; English Instruction; Guidelines; Higher Education; Self Expression; Teaching Methods; Writing (Composition); Writing Skills
AbstractThis discussion gives a rationale for providing options for extrapolation within the context of composition topics. Whether topics are specified by someone other than the writer or are self-chosen, they "fructify" according to the composer's sense of purpose and audience. Developing such a sense has not been a prominent part of the typical school composition assignment. A teacher can productively intervene in the invention process by constructing assignments that do not restrict subject matter but that do invite extensive exploration of specific composer/audience/subject relationships. Heightening students' awareness of these relationships can be a more helpful teaching strategy than the invocation of customary conventions of composition form. (KS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: