Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Rodríguez-Gómez, Gregorio; Ibarra-Sáiz, María |
---|---|
Titel | Towards sustainable assesment: ICT as a facilitator of self- and peer assessment. |
Quelle | Aus: Education tools for entrepreneurship. Creating an action-learning environment through educational learning tools. Cham: Springer (2016) S. 55-71
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext (2) |
Reihe | Innovation, technology, and knowledge management |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-3-319-24655-0; 978-3-319-24657-4 |
DOI | 10.1007/978-3-319-24657-4_5 |
Schlagwörter | Selbstevaluation; Leistungsbeurteilung; Lernmethode; Arbeitsgruppe; Betriebswirtschaft; Studium; Projektmanagement; E-Learning; Student; Spanien |
Erfasst von | ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Kiel |
Update | 2017/1 |