Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionEducational Research Service
TitelGaining Ground in the Middle School Grades: Why Some Schools Do Better. A Large-Scale Study of Middle Grades Practices and Student Outcomes. The Informed Educator Series
Quelle(2011), (16 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMiddle Schools; Educational Practices; Outcomes of Education; Educational Policy; High Achievement; Low Achievement; Socioeconomic Status; State Standards; Academic Achievement; Institutional Characteristics; Charter Schools; Public Schools; Administrator Role; Teacher Effectiveness; Achievement Tests; Language Arts; Mathematics Achievement; Teaching Methods; Educational Environment; English (Second Language); Second Language Learning; California
AbstractThis "Informed Educator" draws content from several reports as well as a PowerPoint presentation that describe findings from a study conducted by EdSource and its research partners from Stanford University and the American Institutes for Research. The project--Gaining Ground in the Middle Grades: Why Some Schools Do Better--focused on identifying middle grades policies and practices that differentiate higher- from lower-performing schools. Although the study was conducted in California, the findings have important implications for middle grades education across the nation. (Contains 3 figures and 1 footnote.) (As Provided).
AnmerkungenEducational Research Service. 1001 North Fairfax Street Suite 500, Alexandria, VA 22314. Tel: 800-791-9308; Fax: 800-791-9309; e-mail: ers@ers.org; Web site: http://www.ers.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: