Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Middleton, John |
---|---|
Titel | University Training of Nonformal Educators |
Quelle | (1976) 14, S.53-66
PDF als Volltext |
Dokumenttyp | gedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0271-0560 |
DOI | 10.1002/he.36919761407 |
Schlagwörter | Bibliographies; Educational Needs; Educational Responsibility; Higher Education; Nonformal Education; Task Analysis; Teacher Educators; Teacher Role; Teaching Skills Educational need; Bildungsbedarf; Erziehungsverantwortung; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Non-formal education; Non formal education; Nichtformale Bildung; Aufgabenanalyse; Teacher education; Education; Lehrerausbildung; Lehrerbildung; Lehrerrolle; Lehrbefähigung; Lehrkompetenz; Unterrichtsbefähigung |
Abstract | Task analysis of the functions of teachers in nonformal settings can provide a better basis for university programs to train educators than either disciplinary or interdisciplinary curricula. (LBH) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |