Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMoore-Jansen, Cathy
TitelWhat Difference Does It Make? One Study of Student Background and the Evaluation of Library Instruction.
QuelleIn: Research Strategies, 15 (1997) 1, S.26-38Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0734-3310
SchlagwörterAcademic Libraries; Anthropology; Course Evaluation; Course Integrated Library Instruction; Higher Education; Intellectual Disciplines; Library Materials; Prior Learning; Student Characteristics; Tables (Data); Undergraduate Students; Users (Information)
AbstractDiscussion of course-related library instruction focuses on a study at Wichita State University (Kansas) that indicated little relationship between students' demographics, previous library instruction, or prior use of library resources and how they evaluated library instruction for an undergraduate anthropology course. Subject interest was more important in positive evaluation. Contains seven tables. (Author/LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Research Strategies" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: