Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKuhfeld, Megan; Langi, Meredith; Lewis, Karyn
InstitutionNWEA
TitelTechnical Appendix for: The Widening Achievement Divide during COVID-19. Technical Brief
Quelle(2022), (28 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Achievement Gap; Mathematics Achievement; Reading Achievement; COVID-19; Pandemics; Grade 3; Grade 4; Grade 5; Grade 6; Grade 7; Grade 8; Public Schools; Achievement Tests; Scores; Low Achievement; Achievement Gains; Student Characteristics; Measures of Academic Progress
AbstractThe purpose of this technical appendix is to share more detailed results and to describe more fully the sample and methods used in the research included in the brief, "The Widening Achievement Divide during COVID-19." The authors investigated two main research questions in this brief: (1) To what degree have students' reading and math test scores become more variable as a result of the COVID-19 pandemic?; and (2) How do achievement gains across the pandemic compare to pre-pandemic trends for students who were low- or high-achieving at the start of the pandemic? [For the full report, see ED627139.] (ERIC).
AnmerkungenNWEA. 121 NW Everett Street, Portland, OR 97209. Tel: 503-624-1951; Fax: 503-639-7873; Web site: http://nwea.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: