Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNWEA
TitelDistrict Gives 11,000 Students More Instructional Time. Norwalk, CT. Case Study: MAP Growth
Quelle(2017), (2 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAchievement Tests; Public Schools; Educational Assessment; School Districts; Alignment (Education); Time on Task; Elementary Secondary Education; Preschool Education; Connecticut; Measures of Academic Progress
AbstractTwo years ago, Dr. Steven Adamowski, Superintendent of Norwalk Public Schools, challenged his leadership team to make sure that Norwalk's assessment system effectively supported efforts "to raise the bar and close the gaps" for all students. Dr. Michael Conner, Chief Academic Officer, and Diane Filardo, Director of Assessment Accountability, conducted a comprehensive audit of the existing system and found that far too many assessments were not providing teachers and school leaders with quality data that could inform decision-making. They needed a better way to measure student progress and growth. Norwalk knew NWEA™ could provide this kind of data. What they didn't expect was that implementing MAP® Growth™ would enable them to drastically reduce the number of other assessments the district needed to use. This brief case study describes how Norwalk took a closer look at the existing assessment system, implemented this new approach to assessment, and aligned assessments to district priorities. (ERIC).
AnmerkungenNWEA. 121 NW Everett Street, Portland, OR 97209. Tel: 503-624-1951; Fax: 503-639-7873; Web site: http://nwea.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: