Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHill, Paul T.
TitelLearning as We Go: Why School Choice Is Worth the Wait
Quelle(2010), (138 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-0-8179-1014-3
SchlagwörterSchool Choice; Politics of Education; Expenditure per Student; Educational Finance; Educational Quality; Educational Innovation; Labor Force; School Closing; Elementary Secondary Education; Governance; Teaching Conditions
AbstractPaul T. Hill examines the real-world factors that can complicate, delay, and in some instances interfere with the positive cause-and-effect relationships identified by the theories behind school choice. He explains why schools of choice haven't yet achieved a broader appeal and suggests more realistic expectations about timing and a more complete understanding of what must be done to make choice work. (As Provided).
AnmerkungenHoover Institution Press. 434 Galvez Stanford University, Stanford, CA 94305. Tel: 800-935-2882; Tel: 650-723-3373; Fax: 650-723-8626; e-mail: hooverpress@stanford.edu; Web site: http://www.hooverpress.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: