Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionUniversity of Nebraska-Lincoln, Nebraska Center for Research on Children, Youth, Families and Schools (CYFS)
TitelImprints: Evidence of Our Presence. Annual Report, 2009-2010
Quelle(2010), (44 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEvidence; Emotional Development; Intervention; Child Development; Professional Development; Parents; Teachers; Rural Education; Social Development; Educational Research; Achievement Gap; Reading Instruction; Art Education; Nebraska
AbstractThe goal of the Nebraska Center for Research on Children, Youth, Families and Schools (CYFS) is to the conduct of high-quality interdisciplinary research to promote the intellectual, behavioral and social-emotional development and functioning of individuals across educational, familial and community contexts. The Center creates the context for researchers, in partnership with community stakeholders, to establish reliable findings; inform and influence the knowledge base; translate findings into evidence-based practices; and provide scientifically grounded education, leadership and outreach. The infrastructure of CYFS supports the establishment of prevailing initiatives to impact the lives of children, youth, families and schools. This paper presents the annual report of CYFS for 2009-2010. [For 2008-2009 report, see ED538278.] (ERIC).
AnmerkungenNebraska Center for Research on Children, Youth, Families and Schools. University of Nebraska-Lincoln, 216 Mabel Lee Hall, Lincoln, NE 68588. Tel: 402-472-2448; Fax: 402-472-2298; Web site: http://www.cyfs.unl.edu
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: