Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenWaring, Scott Monroe (Hrsg.)
TitelThe educator's handbook for teaching with primary sources.
QuelleNew York, NY: Teachers College Press (2023), VI, 242 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780807769089 (Taschenbuch); 9780807769096 (gebundene Ausgabe); 9780807782088 (EPUB)
SchlagwörterTeaching; Methodology; Social sciences; Sources; Language arts; History; Geschichte; Science; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractMaking the invisible visible : demystifying sources and disciplinary practice / Heather M. Nice -- A culture of questioning : how to use student questions to springboard powerful primary source learning / Sarah Westbrook and Johnny Walker -- Strategies for close reading with primary sources / Melissa Starkey -- In their hands, hearts, and minds : strategies for helping students touch, inquire, and think deeply using primary sources / Michael M. Yell and Geoffrey Scheurman -- Building into inquiry : trade books and primary sources to drive inquiry-based learning / Allie Whitford -- Learning about children's lives at the turn of the century through visual discovery and sources / Scott M. Waring -- Inquiry by design : unit planning to ensure authentic use of primary sources / Stefanie Rosenberg Wager -- Pairing primary sources with literature to improve critical reading and comprehension / Salika A. Lawrence, Nancy Osborn, Marie Donnantuono, and Tiffany Labissiere -- Curating curiosity / Michael Gurlea -- What does "primary source" mean in science education? / Loris Chen, Kathy Biernat, Donna Governor, Heather Anglin, and Eric J. Pyle -- Using arts-based primary sources to connect students' lives to learning / Catherine Cooney and Erin Elman -- Using primary sources in the PK-12 mathematics and statistics classrooms / Peter DeCraene -- Teaching economics using primary sources / Stephen Day, Genevieve Podleski, Scott Wolla, and Diego Mendez-Carbajo -- Engaging students with emerging technologies / Scott M. Waring and Richard Hartshorne -- My place in history / William Toledo and Esther A. Enright -- Using emerging technologies to deepen instruction with historical artifacts. "This book introduces teaching with primary sources, including detailed examples of authentic and tested instructional ideas, approaches, and activities. It is designed to meet the needs of pre-K-12 teachers in social studies, English and language arts, mathematics, science, and other fields"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: