Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCallinan, Carol; Sharp, John
TitelStuck for Words
QuelleIn: Primary Science, (2011) 120, S.29-31 (3 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0269-2465
SchlagwörterNonverbal Communication; Teaching Methods; Children; Science Education; Student Evaluation; Reading; Class Activities; Science Activities; Thinking Skills; Schemata (Cognition); Observation
AbstractWhat are children trying to tell when they can't find the words that they need? Children's gestures are valuable in informing teaching practice and how one goes about assessing children's work in science. These children's gestures may have more meaning attached to it than is at first apparent. Use such gesturing to learn what children know and can do, beyond what their speech conveys, and to assess and evaluate their work. A list of references and further reading is included. (Contains 4 figures.) (ERIC).
AnmerkungenAssociation for Science Education. College Lane Hatfield, Herts, AL10 9AA, UK. Tel: +44-1-707-283000; Fax: +44-1-707-266532; e-mail: info@ase.org.uk; Web site: http://www.ase.org.uk
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Primary Science" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: