Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Castellan, Catherine M. |
---|---|
Titel | Looking Silly To Make Sense: A Number Patterning Activity. |
Quelle | In: Mathematics Teaching in the Middle School, 7 (2002) 8, S.434-36 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 1072-0839 |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Arithmetic; Lesson Plans; Mathematics Activities; Mathematics Instruction; Middle Schools; Numbers; Numeracy; Patterns in Mathematics Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Addition; Arithmetik; Arithmetikunterricht; Rechnen; Lesson planning; Unterrichtsplanung; Mathematics lessons; Mathematikunterricht; Middle school; Mittelschule; Mittelstufenschule; Zahlenraum; Rechenkompetenz; Mathematische Struktur |
Abstract | Describes how the human body can be used to make sense of various number patterns and relationships. (YDS) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |