Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSehlaoui, Abdelilah Salim
TitelFacing the Challenge of Teaching and Learning EFL Reading: Beyond the Language of Critique.
QuelleIn: Reading in a Foreign Language, 13 (2001) 2, S.615-29Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0264-2425
SchlagwörterStellungnahme; Change Strategies; English (Second Language); Foreign Countries; Language Teachers; Leadership; Reading Instruction; Second Language Instruction; Second Language Learning; Teaching Methods; Morocco
AbstractSummarizes challenges in teaching English-as-a-Foreign-Language (EFL) reading in Morocco. Argues that teachers are needed who can change and reconstruct their own identities through sound pedagogical practice and effective leadership. Provides an example of such leadership by describing how and why classroom libraries were created and a regional resource center of English in a small town in Morocco was founded to face the challenges of teaching EFL reading in Morocco. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Reading in a Foreign Language" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: