Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enChapple, Lynda; Curtis, Andy
TitelContent-based Instruction in Hong Kong: Student Responses to Film.
QuelleIn: System, 28 (2000) 3, S.419-33Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0346-251X
SchlagwörterCantonese; College Students; Critical Thinking; English (Second Language); Films; Foreign Countries; Higher Education; Listening Comprehension; Oral Language; Second Language Instruction; Second Language Learning; Teaching Methods; Thinking Skills; Hong Kong
AbstractCantonese tertiary-level students taking a general education course taught in English at the Chinese University of Hong Kong were asked to rate their own English language skills development in relation to six specific areas. They were asked to identify what they had learned in relation to other aspects of the course. Responses indicated that students felt their English skills had increased in all areas, particularly in speaking and listening. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "System" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: