Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Keng, Chan Soon |
---|---|
Titel | Nonverbal Behavior and Its Place in the Classroom. |
Quelle | In: Guidelines, 15 (1993) 1, S.59-67 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0129-7767 |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Associative Learning; Classroom Communication; Communication Skills; Foreign Countries; Language Teachers; Nonverbal Communication; Paralinguistics; Teaching Methods Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Klassengespräch; Kommunikationsstil; Ausland; Language teacher; Sprachunterricht; Non-verbal communication; Nonverbale Kommunikation; Paralinguistik; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode |
Abstract | The paper discusses general types of nonverbal behavior (NVB) and encourages teachers to use NVB influences in the classroom. (Contains eight references.) (LB) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |