Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMichel, George J.
TitelThe Nature of Action, Verbal, and Written School Communications.
QuelleIn: Journal of Research in Education, 2 (1992) 1, S.53-59Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCommunication Research; Content Analysis; Diffusion (Communication); Documentation; Elementary Secondary Education; Information Dissemination; Information Transfer; Nonverbal Communication; Publications; School Districts; Superintendents; Surveys; Written Language; South Carolina
AbstractCompares effectiveness of action, verbal, and written communications from schools in 59 South Carolina school districts through a survey of superintendents. No significant differences are found in district evaluation of effectiveness of the three modes of communication. Existing communications are primarily composed of surface types of information passing. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: