Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inChimombo, Moira
TitelReadability of Subject Texts: Implications for ESL Teaching in Africa.
QuelleIn: English for Specific Purposes, 8 (1989) 3, S.255-64Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEnglish (Second Language); Foreign Countries; Instructional Materials; Language of Instruction; Language Proficiency; Readability; Reading Instruction; Reading Skills; Relevance (Education); Second Language Instruction; Secondary Education; Textbooks; Malawi
AbstractAlthough students in African secondary schools have to read English-language texts to study many subjects, their previous English-language lessons and texts focus on a kind of literary English that does not adequately prepare them for reading English-language texts on a variety of subjects. (22 references) (CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: