Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHaskins, Ron
TitelBeyond Metaphor: The Efficacy of Early Childhood Education.
QuelleIn: American Psychologist, 44 (1989) 2, S.274-82Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Child Development; Child Psychology; Children; Developmental Psychology; Early Childhood Education; Economically Disadvantaged; Interpersonal Competence; Low Income Groups; Outcomes of Education; Poverty; Preschool Children; Program Development; Program Effectiveness; Program Evaluation; Psychological Studies; Public Policy
AbstractReviews evidence from preschool education programs to determine what impacts quality programs can have on poor children's intellectual and social competence. Reviews evidence from Head Start to determine whether preschool programs of national scope have produced the same effects as those produced by model programs. (Author/BJV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: