Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHamre-Nietupski, Susan; und weitere
TitelParent/Professional Partnerships in Advocacy: Developing Integrated Options within Resistive Systems.
QuelleIn: Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps (JASH), 13 (1988) 4, S.251-59Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Child Advocacy; Disabilities; Elementary Secondary Education; Mainstreaming; Parent Role; Parent Teacher Cooperation; Preschool Education; Social Action; Teacher Role; Teamwork
AbstractA more effective partnership for the advocacy of integrated educational options can be formed when parents and professionals work in concert. Eleven strategies for securing integrated options are offered, including working with the media, working within other advocacy organizations, influencing others in the school system, and consulting with legal advisors. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: