Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHill, Jennifer Leigh
TitelIntegration in Canada: Implications for the Certification of Regular Education Teachers (RETS).
QuelleIn: Canadian Journal of Special Education, 4 (1988) 2, S.123-31Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDisabilities; Foreign Countries; Mainstreaming; Practicums; State Standards; Teacher Certification; Teacher Qualifications; Canada
AbstractA survey of the Deputy Ministers and Directors of Special Education across Canada examined the certification requirements of regular education teachers to work with exceptional students. Two provinces/territories require teachers to have completed a course in special education. No provinces/territories required a practicum experience in working with special needs students. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: