Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHeleen, Owen
TitelInvolving the "Hard to Reach" Parent: A Working Model.
QuelleIn: Equity and Choice, 4 (1988) 3, S.60-63Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdvocacy; Elementary Secondary Education; Family School Relationship; Parent Associations; Parent Education; Parent Empowerment; Parent Participation; Parent Role; Parent Teacher Cooperation; Participative Decision Making; School Community Programs; School Community Relationship; School Support
AbstractThrough means such as parent choice, participation in a home visitor program, and work with a church group, "hard to reach" parents can become involved in the following aspects of education: (1) decision-making; (2) home-school coordinated activities; (3) advocacy; (4) school support; and (5) parent education and support. (BJV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: