Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSestini, Elizabeth
TitelPre-School Policies and Programmes in Low-Income Countries.
QuelleIn: International Journal of Early Childhood, 17 (1985) 1, S.23-28Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Academic Standards; Comparative Analysis; Curriculum Development; Developing Nations; Educational Objectives; Educational Policy; Government School Relationship; Parent Role; Preschool Curriculum; Preschool Education; Preschool Teachers; Professional Recognition; Teacher Education Programs; Africa; Kenya; Malawi; Zambia
AbstractCharacteristics of preschool provision for early childhood education in Malawi are compared with that in Kenya and Zambia. Highlighted are government involvement in preschool education as a reflection of changing economic and social structures, national preschool objectives, national and local teacher training programs, curriculum development, parents' roles, professionalization, and educational standards. (DST)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: