Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBeattie, Ian D.; Scheer, Janet K.
TitelDiagnosis and Remediation of Iconic Knowing in Elementary Mathematics.
QuelleIn: Focus on Learning Problems in Mathematics, 7 (1985) 2, S.23-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Processes; Diagnostic Teaching; Educational Diagnosis; Elementary Education; Elementary School Mathematics; Instructional Materials; Mathematical Concepts; Mathematics Education; Mathematics Instruction; Mathematics Materials; Remedial Instruction
AbstractDiscusses the nature and importance of iconic learning (image-related) and a medium to facilitate assessment at the iconic level of knowing. The medium consists of a series of self-inking rubber stamps made with iconic representations of numeration blocks and sticks in denominations of 1, 10, and 100. (JN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: