Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcLeod, Terry M.
TitelSpecial Education Teachers and Mathematics Assessment, Instruction, Skill Deficits, and Teacher Preparation.
QuelleIn: Focus on Learning Problems in Mathematics, 7 (1985) 1, S.1-15Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Research; Elementary Secondary Education; Exceptional Persons; Mathematics Curriculum; Mathematics Education; Mathematics Instruction; Mathematics Materials; Remedial Instruction; Special Education; Surveys; Teacher Characteristics; Teaching Methods
AbstractThis study surveyed 91 special education teachers to determine perceived mathematical needs of exceptional children, ways teachers assess skill deficits, and teachers' methods and backgrounds. The continuum of skills corresponded to the standard curriculum. (MNS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: